wtorek, 23 września 2008

Polki są piękne a faceci nadal piją

Czegoś nie potrafię zrozumieć. Któż nie słyszał powiedzenia, że „wszystkie kobiety są piękne tylko czasami alkoholu brak”? Wiem, to takie szowinistyczne, typowo męskie, więc prostackie.
Zgadzam się z wami drogie Panie, faceci to chamy, prostacy a na dodatek pijacy. Co gorsza, swoje pijackie skłonności tłumaczą wątpliwą urodą kobiet. Mimo, że jestem mężczyzną to zupełnie nie zgadzam się z wami Panowie.

Mam teraz dobrą okazję, żeby się z wami podzielić swoimi refleksjami. Tak się składa, że miałem okazję dużo podróżować i bliżej zapoznać się z mieszkankami naszego globu. Bez wątpienia Polki są najpiękniejsze! Do niedawna uważałem, że młode polskie dziewczęta nie mają konkurencji na całym świecie. Moje poglądy oczywiście się nie zmieniły, wręcz przeciwnie. Teraz wiem, że Polki w wieku 35-50 lat nie odbiegają urodą i elegancją od dystyngowanych Pań z Europy zachodniej. Jest to raczej nowe zjawisko, jeszcze nie tak dawno przeciętną kobietę w tym przedziale wiekowym można było sklasyfikować w ten sposób: „normalne, że nie dba o siebie, przecież ma już męża i dzieci”.

Całe szczęście te czasy już minęły! Odnoszę wrażenie, że Polki chcą się podobać niezależnie od wieku, sytuacji rodzinnej i pochodzenia! Drogie Panie tak trzymajcie. Macie tą przewagę, że jesteście piękne, atrakcyjne z dużą dawką humoru i inteligencji. Gdy rozmawiam z obcokrajowcami to zdarza mi się, że zachwalam interesujące miejsca w Polsce, naszą kuchnię i kulturę. Nie trwa to jednak w nieskończoność, zawsze zachwalam wasze wdzięki i będę tak robił do końca mojego życia, ponieważ wiem, że na to zasługujecie!

Drogie Panie, fajny facet ze mnie, nie? Bądźcie jednak bardziej wyrozumiałe dla waszych mężów, narzeczonych i kochanków. My mężczyźni też chcemy czasami zapomnieć o nurtujących nas problemach a to, że smutki topimy w alkoholu, wcale nie oznacza, że nam się nie podobacie! Wprost przeciwnie, jesteście piękniejsze!

2 komentarze:

Ślimak.. pisze...

....He he he Kolega Blogowicz wie jak się Kobiałkom przypodobać.... i to ze smaczkiem....A JA...za Proustem napisze tak..."Piękne kobiety zostawmy mężczyznom bez wyobraźni".....a Wy - mężczyźni - dalej chwalcie pod niebiosa..wino(czerwone!!!!), kobiety i śpiew!!! .... To napiję się TEJ kawy porannej , To byłam JA..."monopolistka TU"...a przecież teksty zachęcają do dyskusji.. No dawać Chłopaki i Dziewoje.... "pobrudzimy" autorowi na Blogu!!!!

Anonimowy pisze...

Niech to gęś kopnie, czyżbym znowu zapomniał o Dniu Kobiet? ;)

A tak na poważnie to może nie jest ze mnie taki obieżyświat jak z Autora tego bloga, ale też się bywało tu i ówdzie, niekoniecznie na Starym Kontynencie... No i cóż mogę powiedzieć :) Od zawsze pociągała mnie bałkańska uroda, generalnie im ciemniejsza karnacja tym lepiej (nie mówię tutaj o paniach z solarium, które przypominają raczej chipsy paprykowe). Lecz wracając do tematu- naprawdę nie można odmówić naszym Paniom wdzięku, urody, klasy i uroku. Oczywiście bardzo tutaj generalizuję ale taka już natura tego tematu :) W każdym bądź razie pod żadnym względem nie mamy się czego wstydzić, wręcz przeciwnie możemy z uniesionym czołem i wypięta piersią rzucić lekceważące spojrzenie właściwie dowolnemu Europejczykowi. I chwalić się: dobre... bo polskie :)